Thursday, May 17, 2012

Sisipan program AdCharity!

Program Adcharity Carnival yang dianjurkan oleh Persatuan pelajar periklanan Fakulti Komunikasi dan Media (FKPM), UiTM, The Adgency telahpun lunas pada 13 Mei yang lalu di Laman Budaya Shah Alam. Program tersebut berkosepkan “Karnival dan kebajikan”. AdCharity Carnival yang merupakan singkatan kepada Advertising Charity Carnival, bertujuan untuk membantu Badan Kebajikan Siti Khadijah yang menjaga kebajikan anak-anak yatim. Program ini mendapat kerjasama penuh dari Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) sebagai salah satu program seni setempat (PSS).

Antara aktiviti-aktiviti utama yang dijalankan bersama dengan adik-adik dari Badan Kebajikan Siti Khadijah adalah mewarna kain rentang serta melukis di atas kasut-kasut yang ditaja khas oleh Boonga Art Shoes.

Lebih manis, pengunjung yang hadir juga turut dihiburkan oleh artis-artis undangan seperti Forteen, Asmidar, Syahz dan juga artis-artis yang bergerak secara solo iaitu Shahzamir, Azreel dan Mael. Pancaragam dari SMK Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah juga turut serta membuat tiga persembahan drumline. Tuntasnya program ini telah berjaya mencapai objektifnya.


 
Persembahan oleh FORTEEN

Terukir gembira kepuasan!


Sesi mewarna kain rentang!


Adik-adik Badan Amal Siti Khadijah bergambar bersama FORTEEN


Persembahan drumline oleh para pelajar SMK Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah














No comments: